loading...

دانش هاست لينوكس

هر آنچه بايد از لينوكس هاستينگ بدانيد

بازدید : 100
11 زمان : 1399:2

تصور غلط در مورد تمايز خلاقانه بين Cloud Hosting در مقابل ميزباني VPS در صنعت تسهيل كننده وب اكنون به يك حواشي مهم تبديل شده است.
اكثريت افراد در بيشتر موارد ، تضاد اساسي بين اين دو را بازخواني مي كنند. اين به دليل عدم آگاهي در مورد مؤلفه هاي جداكننده اين دو پيشرفت اينترنتي است.
با روي كار آمدن مجازي سازي و فعاليت هاي از راه دور ، بخش بزرگي از انجمن هاي ايجاد شده و حتي مشاغل جديد در انتخاب پاسخ هاي مقايسه اي سايت هاي خود را افزايش مي دهند.
آنها ديگر نيازي به ادعاي طراحي فيزيكي (CPU با جزئيات خاص پردازنده ، رم و ظرفيت) ، چارچوب كاري بيش از اين تجهيزات و پس از آن برنامه خاص وب (مانند وردپرس ، مگنتو ، دروپال ، جوملا و ...) ندارند. خيلي بيشتر و غيره.) در كدام سايت تسهيل مي شود.
علاوه بر اين ، اين طور نيست! علاوه بر اين ، اين برنامه بازي به نيروي توليدي و اضافي نيرو و نگهداري گاه به گاه براي تضمين ادامه كار سرور نياز دارد.
درست در مورد خفاش ، چگونه مي توانيم مدتي به اين اصول بپردازيم كه ابر و مجازي سازي چيست. به زبان ساده ، ابر و مجازي سازي چيزي است كه تجهيزات ، چارچوب كار و برنامه كاربردي كه روي آن تجهيزات از يكديگر جدا مي شوند را جدا مي كند.
ايده اساسي مانند گذشته در هر دو پيشرفت ادامه دارد. در هر صورت ، قابليت اطمينان ، سازگاري و دسترسي برخي از نشانه هاي اصلي جداسازي بين اين دو بوده است.
مشتريان عاشق Cloudways هستند. سعي كنيد اين تعهد خود را انجام ندهيد ، بررسي هاي ميزباني Cloudways را بخوانيد
ميزباني VPS چيست؟

ميزباني VPS (سرورهاي خصوصي مجازي) ، اكنون و پس از آن به عنوان "ابر خصوصي" خوانده مي شود ، به سرورهايي بستگي دارد كه با استفاده از سيستم مجازي سازي ساخته شده اند.
مهندسي مهندسي است كه داراي دهانه هاي اختصاصي مختلف در دستگاه مجازي معادل است. هر افتتاح را مي توان به دارايي اختصاص داده شده منتقل كرد. در هر صورت ، نوآوري در بيشتر قسمتهاي دور در يك دوره مشترك يا دارايي با شگفتي روبرو مي شود.

بازدید : 72
11 زمان : 1399:2

راهنماي بهينه سازي موتور جستجو مرحله شانزدهم
تاكنون ، كنترل سؤال BruceClay.com به كانون توجه به نحوه و داده ها و تشويق در ارتقاء جستجو تبديل شده است. اساساً در ايجاد ماده اي با كيفيت است كه مي تواند به طور عادي به هم پيوند بخورد و آن ماده را براي جستجو تقويت كند.

بازدید : 51
11 زمان : 1399:2

گواهي SSL - مزايا و معايب
1. گواهينامه SSL - مزايا و معايب
2. SSL نماينده لايه سوكت ايمن است. SSL كنوانسيوني است كه براي ارسال اطلاعات مخفي از طريق اينترنت استفاده مي شود. SSL يك ارتباط خريد گواهينامه ssl محافظت شده بين يك مرورگر اينترنت و سرور ايجاد مي كند. در اين روش ، SSL از خصوصيات رمزگذاري استفاده مي كند. از اين طريق ، محافظت از اطلاعات را تضمين مي كند. در اين مقاله به بررسي نكات كانوني و نقاط ضعف در اختيار داشتن بخشي از SSL توانمند در سايت تجاري شما مي پردازيم.

بازدید : 53
11 زمان : 1399:2

من از يك تسهيل كننده خصوصي براي VPS سرور و مشترك براي تسهيل وب استفاده مي كنم. به اين دليل است كه VPS سرور خصوصي مجازي را نشان مي دهد كه در آن هيچ كس از شما فرمان بر سرور ندارد و در تسهيل وب ، سازمان تسهيل كننده يك سرور انفرادي بين تعداد زيادي مشتري به اشتراك مي گذارد.
3 موضوع فرعي وجود دارد كه مي خواهيم در اين موضوع به آن بپردازيم. من تصميم گرفتم تا اين موضوع را در زيرمجموعه هاي مختلف از هم جدا كنم زيرا واضح تر است. چگونه مي توانيم با حريم خصوصي و امنيت شروع كنيم.

بازدید : 59
11 زمان : 1399:2

گروه اينجا در KeyCDN به طور مداوم افراد را اطمينان مي دهد تا به دلايل مختلف ، مثلاً مزاياي اعدام ، امنيت اضافي و حتي ترجيحات SEO ، انتقال به HTTPS را انجام دهند. ما به طور مداوم در جستجوي اختصارات HTTP و HTTPS هستيم و در بعضي مواقع ضروري است براي درك آجيل و پيچ و مهره هاي نحوه كار آنها و برخي از تاريخچه هاي پشت سر آنها. بنابراين امروز ما فهميديم كه تمايز قائل به تمايز بالاتر از پايين به HTTP و HTTPS ، منظور آنها چيست و چرا ممكن است اين فرصت ايده آل براي شما باشد تا بتوانيد به HTTPS برويد.

بازدید : 53
11 زمان : 1399:2

سايت ساز آنلاين سازنده وب سايت چيست؟ همه چيز شما نياز به دانستن تصاوير كوچكسلام ، قهرمان ما مي بينيم كه شما اين بازي كوچك را به قتل مي رسانيد. شما يك برنامه تجاري عالي ، يك تيم اختصاصي و يك برند با پتانسيل هاي زيادي داريد. اما هرچه كارها را پيش مي بريد ، به چيز ديگري نياز داريد: تا نام خود را از آنجا بيرون بياوريد. شما به حضور وب احتياج داريد. شما به نام تجاري خود در چراغ ها نياز داريد - چراغ اينترنت ، يعني.
اما مشكلي وجود دارد: شما دقيقا نمي دانيد چگونه يك وب سايت ايجاد كنيد تا اين اتفاق بيفتد. سلام ، ما آن را دريافت كنيد. اين موارد مي تواند مشكل باشد.

بازدید : 50
11 زمان : 1399:2

لينوكس و ويندوز دو چارچوب كار گسترده براي وب سرور هستند. بخش بزرگي از تأمين كنندگان ميزباني وب شما را قادر مي سازند ميزباني بين لينوكس يا ويندوز را انتخاب كنيد. در زماني كه شخصي در جستجوي ميزباني وب براي شروع يك صفحه وب يا وبلاگ وردپرس است ، اصلي ترين چيزي كه افراد اغلب بايد در نظر بگيرند اين است كه كدام يك از چارچوب ها در سرورهاي ميزبان خود اجرا مي شود و كدام يك بهتر است. بنابراين در اين پست توضيح خواهم داد كه كدام يك تصميم بهتري براي سايت وردپرس شما دارد. كدام يك از بين Lunux يا ويندوز را انتخاب كنيد.

چه زماني بايد سرور ويندوز را براي سايت انتخاب كنيد؟

خوب ويندوز علاوه بر پشتيباني از MYSQL ، PHP مانند Lunux. به همين دليل ، انگيزه اصلي در انتخاب ميزباني ويندوز به اين دليل است كه سرور ويندوز براي ميزباني وب تقويت كننده ASP ، .NET ، Microsoft Access ، Microsoft SQL Server (MS SQL) باشد. Lunux اين موارد را تقويت نمي كند. بنابراين به اين شرط كه در آن مرحله به ASP يا .NET يا Microsoft Access يا Microsoft SQL Server (MS SQL) نياز داريد بايد سرور ويندوز را براي سايت خود انتخاب كنيد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 329
  • بازدید کلی : 1911
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی